Saturday 6 December 2014

Pengalaman Pertama Di UTM.....

Assalamualaikum....dan Salam Sabtu...
untuk sahabat handai.......
Ceritaku hari ini ialah pengalaman manis aku di UTM.skudai.
Sampai-sampai aku di masjid....
Lihat je...keadaan bangunan yang besar-besar...aku jadi takut sebab tak jumpa kelas pertama yang aku hendak ikuti.....
DPT 1023 yang dipimpin oleh Puan.Norah Binti Md Noor.
Aku bertemu rakan kelas yang sama tercari-cari....namanya adik syura.....
Akhirnya aku redah dan tanya kepada sesiapa yang ku lihat.
Baru ku temui blokC14 aras 4...
dan terus masuk kelas perasaan yang malu kerana masuk kelas lambat.
Alhamdulillah....Puan.Norah yang memahami dan spoting kepada pelajarnya.
Aku rasa seronok dan semangat berkobar-kobar untuk menimba ilmu hingga ke menara gading,
In sha Allah.........



No comments:

Post a Comment